tisdag 22 juli 2008

Kul att sy!

Jag har återupptäckt hur roligt det är att sy och kommer här visa en del av det jag har sytt/kommer att sy. Jag sydde en del kläder för många år sedan...en sisådär 15 år sedan. Det har sedan inte blivit så mycket sytt förutom någon gardin då och då.

Satt i våras och sökte på Kalikå, jag ville sy en dronk till min då 1,5-åriga dotter. Sökningen Kalikå ledde in på velour, som i sin tur ledde in på alla sidor där det visas upp muddbyxor i just velour. Nu är jag fast och har sytt en hel del under våren och sommaren.

Jag sitter just nu inte vid min egen dator där jag har bilder på kläderna jag har sytt men imorgon kommer det bilder... Nu är det dags att hoppa i säng, ska upp och jobba imorgon. Sista veckan innan semestern!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...