fredag 13 mars 2009

Hur ska det här gå?



Innan jag började sy för ungefär ett år sedan så köpte jag det här "gör-ditt-egna-armbands-kitet" på Panduro. Kände att jag ville hålla på med någon skapande hobby och fastnade ju sedan för sömnad. I alla fall så har det här legat länge i en låda och jag har tänkt många gånger att jag måste göra klart det. Just det här armbandet känns inte riktigt som min stil, jag gillar ju egentligen lite enklare saker... Så får väl se om jag kommer använda det sedan. Men nu ska jag i alla fall göra ett försök att knåpa ihop alla delar. Önska mig lycka till ;-)

2 kommentarer:

ikketikketheo sa...

Lycka till ;) Om inte du gillar det kan du ju ge bort det. Faller säkert i nagon annans smak! Jag tycker det är kul att pyssla smycken i bland. Och själv använder jag inga smycken alls ;) Trevlig helg!!

anna sa...

Ser fint ut, lycka till!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...