söndag 29 mars 2009

Utmaning

Jag fick en utmaning av TuvaLiten igår. Den är så här:

*Gå till fotomappen på din dator
*Gå till den 6:e mappen
*Välj det 6:e fotot
*Publicera fotot på din blogg tillsammans med en beskrivning av den
*Bjud in 6 st vänner att delta i utmaningen
*Länka till dem i din blogg

Nu är det så att vi har fotografier utspridda på olika hårddiskar men från den jag valde så innehåller den 6:e mappen bilder från våran Thailandsresa förra året. 6:e bilden får jag inte visa för äldsta dottern, hon är med på den och tycker det är pinsamt ;-) så det får bli den 7:e bilden istället.

7:e bilden i 6:e mappen, min sambo och C poserar med apor på Phuket zoo i Thailand maj 2008.

Jag skickar inte utmaningen vidare den här gången, men den som känner sig manad kan gärna visa en bild ändå!

Den här veckan har gått otroligt fort med en massa aktiviteter, "ljusparty" och after work med jobbet m m. Ska försöka knåpa ihop en sak till marsutmaningen idag och sedan kanske det blir en utlottning!

3 kommentarer:

Lottaspace sa...

Den är ju ganska kul den där utmaningen!

Lycka till med marsutmaningen och ha en skön söndag!

kram,Lotta

anna sa...

Härlig bild!

nikita sa...

Tänkte bara tipsa om en tävling i min blogg
Gangstar - Kläder för världens coolaste kids.

Var gärna med och tävla!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...