torsdag 23 april 2009

E-slöjdtyger


Inte nog med att jag fick den fina solhatten igår, jag fick ett paket till, eller fick och fick. Jag hämtade ut ett paket med tyger från E-slöjd. Vad fort det gick att få tyg där ifrån. De hade beställningen hos sig i måndags och igår, onsdag, fick jag postavin. Snabbt jobbat! De blå, gröna och beiga tygerna ska bli bl a tre tröjor och en bodysuit. Beställningar till en snart tvåårig pojk och till en liten som ännu inte är född, därav det beiga tyget som väl är så neutralt som det bara kan bli.

Jag trodde att det skulle vara paket från Mjuka tyger som kom igår, jag väntar på en beställning därifrån också. Men den avin kom idag, så nu måste jag ner till Ica och hämta ut det paketet också!

Såg att besöksräknaren har gått över 10 000 idag! Kul att så många tittar in här!

10 kommentarer:

OttoPippi sa...

underbara tygkarameller!!

anna sa...

Vilket tyggodis :-)

Äppel Päppel sa...

Härligt med nya tyger!

ikketikketheo sa...

Kul kul!! Hoppas din maskin kommer snart nu!! O funkar denna gangen...

muhren sa...

underbara tyger!

Gillar deras kvalite, har precis sytt trosor i deras tyger, funkar kanon!

Heilt spesiell sa...

Ååå så herlige stoffer!Striper er bare nydelig.Dere svensker er jammen heldige som har så bra utvalg av stoffbutikker.Her er det elendig...

Made by Carran sa...

wow, sån där post går ju inte av för hackor! Superfina kombinationer...

TIA sa...

Så flotte stoffer ! :D

m.j.o.e sa...

Det alltid roligt när det kommer ett mjukt paket på posten..dock inte att betala.

Medea sa...

Vilka fina tyger. Ljuvliga färger

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...