onsdag 10 juni 2009

Beställningströjorna klara



Nu har jag äntligen fått kantband på tröjorna som jag tidigare sytt ihop. Det är lite jobbigt med muddrullå tycker jag. Men det är väl så att man måste öva för att det ska blir bra. På den blåa tröjan orkade jag inte sätta muddrullå så det fick bli mudd i ärmarna och i halsringningen i stället. ;-)

Det är väldigt intensiva veckor vid den här tiden. Barnen har utflykter, friluftsdagar m m vilket betyder matsäckar som ska packas, mycket på jobbet som ska hinnas med innan semestern, samtidigt som det har varit rätt så fint väder och då vill man ju passa på att vara ute lite också. Så pysslandet kommer lite i skymundan känns det som men idag var det skolavslutning för barnen, så nu lugnar det nog ner sig lite.

Jag har fått en del beställningar på namnsmycken och det är jättekul! Har lagt ut lite nya bilder i butiken, titta under namnsmycken.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...