onsdag 14 april 2010

Två PIF skickade + lite annat

Jag har fått iväg två PIF:presenter, den ena skickades redan i januari och den andra nu i veckan.


En rosa väska och en prinsessbakelse till EllaBus, som kanske inte bloggar längre?

och en PIF till  KrajaMaria. Hon syr ju så fina väskor och förvaringar själv och jag ville prova att sy något som jag inte sett i hennes blogg. Det fick bli en plånbok efter ett nytt mönster för mig, beskrivningen finns här. Det var lite kämpigt att få ihop den. Vändsy är inte min grej. Den blev nog lite sned men inte riktigt så mycket som på bilden :)


Samma tyg på utsidan som insidan och enfärgat i sedelfacket. Jag skickade även med ett mobilsmycke i form av en röd ängel eftersom hon fick vänta så länge på PIF:en.

Jag har vunnit en utlottning nu i veckan också! Jag vann de här fina hjärtana hos Bibbidi's.


Jag hittade några bilder i datorn på C i t-shirten med turkos mudd, så här kommer livebilder på den.

3 kommentarer:

Nina/littleperky sa...

Fina pif:ar! T-shirten ser så snygg och fräsch ut! Jag gillar turkos.

Palven sa...

Någon liten människa hos EllaBus lär i alla fall bli överlycklig :o)

KRUMELEJ sa...

Håller med Nina, t-shirten är ljuvlig. När det gäller pif:en så skulle iallafall min EllaBus bli överlycklig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...