fredag 14 maj 2010

Omgjord beställning


Jag skrev ju för ett tag sedan att jag fått en beställning på en rutig singoalla i storlek 62. Tänkte om och sydde den i en storlek större så att den förhoppningsvis räcker hela sommaren och inte blir urvuxen på en gång. Den tidigare sydda singoallan såldes på vårmarknaden. Till singoallan beställdes även röda leggings och jag kunde inte låta bli att skicka med en solhatt som ett tack för beställningen :)

Här är några fler solhattar som syddes inför vårmarknaden. Just de här finns kvar och är till salu till det facila priset av 40 kr st ;) Strl c:a 6 mån-1 år.


 Matchas med fördel med en singoallaklänning/tunika i samma tyg, finns i en strl, c:a 6 mån-1 år.




Nu ska jag ta ett varv med dammsugaren och beta av tvättberget. Ha en bra fredag!

4 kommentarer:

ikketikketheo sa...

Måste säga det om och om igen men dessa är så gulliga Helena!
Hoppas det går fort med dammsugningen... Trevlig helg!!

Mia sa...

De är verkligen söta jag gillar det röda setet, tänker på lotta på bråkmakargatan då jag ser det.

Palven sa...

Synd att skruttan är stor, för det fanns mycket fint!

a-Luna sa...

Vad roligt att du kommenterat jeanshaklapparna jag sytt! Är alltid så roligt att få kommentarer =). Jag är ofta in o tittar på din blogg. Du har så mkt fint!
Försökte få med bildlänkar till tävlingarna du tipsar om på din blogg, men se det lyckades ju inte. Kommer inte underfund med hur man ska göra..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...