söndag 20 juni 2010

Stansad stjärna

Ni som tittar in här och hoppas få se något nytt sytt lär nog få vänta lite till :) För tillfället blir det mest smycken som fyller fritiden och sömnaden får stå tillbaks lite. Jag beställde hem lite molntyg i förra veckan och det borde dyka upp i början på den här veckan. Även om sytiden inte finns så har jag inte slutat köpa tyg! Tygknarkare? Vem? Jag? :) Beställde mest jersey den här gången, tidigare har jag bara haft interlock. Behövs lite tunnare tyg inför sommaren, även om vi inte har någon riktig värme att prata om ännu, men den kommer väl förhoppningsvis!


I brist på sömnad kan jag visa den här stjärnan som jag stansade tidigare i veckan som ett test. Det är ett latinskt ordspråk, Per aspera ad astra, som betyder ungefär "Genom svårigheter mot stjärnorna". Eftersom det var en stjärna jag skulle stansa på så ville jag ha något stjärnrelaterat :) Stjärnbrickan är ganska tunn men jag tycker att det blev rätt snyggt i alla fall!

Ikväll avslutas min utlottning. Det finns ännu lite tid att anmäla sig! Jag började skriva lappar till alla men sedan kom jag av mig så nu har jag en hel massa lappar kvar att skriva, så det ska jag sätta mig med nu. Ha det så bra så "ses" vi senare i kväll igen.

1 kommentar:

Thea`s Mamma sa...

Hej!
Jag trillade in utav en slump här på din blogg och jag fastnade totalt när jag såg alla dom otroligt fina smyckena du gör.

Jag funderar på att beställa ett Armband till min Älskade mamma, fick reda på i början utav året att hon har fått Blodcancer och i samma veva så köpte vi ett fint armband till henne som hon alltid hade på sig men nu har hon tappat det och hon känner sig naken när hon inte har nått runt armen.


Jag ska kolla vidare på din sida så kanske det blir en beställning otroligt fina smycken.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...