lördag 11 september 2010

Nyckelringar och livebilder

Ja, vad ska jag säga, jag har fortfarande inte sytt något. Men jag pysslar med annat i alla fall. I veckan som gått har jag gjort ett par nyckelringar. Det har sagts förut och jag säger det igen, varför nöja sig med en :D


Jag lägger in ett par bilder på C i Jumelkjolen också. Den passar jättebra!


Här har hon tröjan jag sydde i  slutet på januari ihop med kjolen, (syns inte så väl under jackan), det är ju samma tyg så det kanske blir lite mycket stjärnor ihop men hon ville ha det så, så då får hon ha det :)

Imorgon fyller äldsta dottern 14 år så nu måste jag fixa lite här! Ha det bra!

5 kommentarer:

Alla kan sy sa...

Snygga nyckelringar! Och kjolen med såklart.

Vi kan ju höras när det närmar sig Syfestivalen, om vilken dag som passar bäst. Om Borås djurpark är öppen, skickar jag nog dit tjejerna att roa sig med pappan.

JuMel sa...

Kul att se att kjolen passar:) Fina nyckelringar också! Hörde att jag fixat en kund åt dig. Efter att en kompis sett mina snygga armband som du gjort har hon visst beställt ett namnsmycke. Kul! Ha en trevlig helg och en bra 14 års födelsedag./Mia

mynta sa...

Snygga nyckelringar, ser riktigt exklusiva ut!

KRUMELEJ sa...

Jättefina!

Luna D Sign sa...

Måndag 13 september startar en veckas rea med 30% rabatt på alla Lunafigurer! Passa på!!!!
Kram Malin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...