torsdag 2 september 2010

Vinnarna utsedda!

Nu har jag äntligen lyckats ordna alla lotter, jag började så bra i början och skrev upp alla namn men sedan åkte vi på semester och efter att vi kom hem har jag inte haft tid, men nu har jag och C haft lottdragning. C har varit hemma sedan i tisdags med feber och hosta men nu är hon feberfri så det blir dagis imorgon igen, det blev en kort vecka!

Åter till lottdragningen, strax över 200 lotter har skrivits, klippts ut och vikts, placerats i en skål och C fick ta tre lotter.

 Första lotten -1:a pris går till ...

Andra lotten - 2:a pris går till ...

Spännande...

Tredje lotten - 3:e pris går till ...


På vinstlotterna står det, uppräknade med förstapristagaren överst, andrapristagaren i mitten och tredjepristagaren underst: Carro/mysigtdesign, Sara (Ikke Tikke) och Malin Rautila. Det betyder att förstapristagaren får välja saker från min butiksblogg för ett värde upp till 200 kr, andrapristagaren får välja något för upp till 125 kr och tredjepristagaren får välja något för upp till ett värde av 75 kr. Grattis till er och jättekul att så många ville vara med i min utlottning! (Jag har fraktfritt i butiken i september månad om någon funderar på att beställa något ;)

Nu ropar sjuklingen och vill ha omelett så det är bara att ställa sig vid spisen ;)

2 kommentarer:

Carro/mysigtdesign sa...

Yipeee!!! Jag vann, jag vann. Ikväll ska jag titta på alla fina grejor och så hör jag av mig. Krya på sjuklingen.

ikketikketheo sa...

Oj Wow!! Tackar C!! ;) Jag återkommer :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...