onsdag 2 mars 2011

En börs till


I söndags när jag gav bort armbandet så gav jag även bort den här börsen. Den är sydd av återanvänt manchestertyg och ett tyg som jag fick i ett hemlisbyte. Modellen/mönstret är eget, jag har klippt på fri hand efter egna mått. Jag utgick efter den dragkedja som var mest lämplig.

Tillägg: För er som vill sy en egen börs. Jag sökte på google eftersom jag inte riktigt kom på hur man skulle sy i dragkedjan. En sökning på "sy börs" på google gav bland många andra sökresultat dessa: Mallaching, din beskrivning har jag nog varit inne och gluttat på ;) Här finns ytterligaren en beskrivning.

6 kommentarer:

makrill sa...

å så fin - börsar kan man faktiskt inte få för många av!

Mallaching sa...

Jättefin!

Mammalito sa...

Fin!

Mammalito sa...

Fin!

Miiaoo sa...

Så söt! Gillar formen på den!

Louise sa...

Vilken söt! Jag måste nog komma över "rädslan" att sy blixtlås. Men jag tycker det verkar vara så knepigt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...