måndag 1 augusti 2011

Vinnare utsedda

Nu är vinnarna i min utlottning utsedda. Det blev äldsta dottern som fick dra alla 4 lotterna. Hon satt så lägligt här vid köksbordet bredvid mig och pysslade, gjorde om ett par jeansshorts. .


På första lotten står det: 

Emma - som önskade vinna halsbandet. Ok, halsbandet är ditt Emma! 

På andra lotten står det: 

 Madele - som ville vinna Mariosvampen eller halsbandet. Då blir det en Mariosvamp till dig :)

På tredje lotten står det: 

 Pappa Anders - som ville vinna kepsen. Kepan är din Anders :)

Och på fjärde och sista lotten står det: 

Rumpetuss - som hade rangordnat alla vinsterna och som i första hand ville vinna solhatten. Solhatten är din Rumpetuss :)

Tack till alla som ville vara med i utlottningen! Jag tycker det är kul att ha utlottningar så det dyker nog upp en snart igen. 

4 kommentarer:

Anonymous sa...

Tack för turlott :-) Kepan kommer Lukas bli glad för.
Ha De!
Pappan Anders

anderslukas@hotmail.com

Rumpetuss sa...

Jippieee!!! Tack snälla för vinsten!! Dotra kommer bli superfin i hatten!! =)

Mrs.Bao 包 sa...

Nämen gudars! Har jag missat ännu en utlottning, måste ta mig i kragen och börja följa din blogg mer noggrannt!! :)
/Agneta

Madele sa...

TJOHO och HURRA!!! Jag är så glad så glad! En egen Mariosvamp! Det trodde jag aldrig! :-) Tralalalala.

Tack och vilken suuuuuperbra lottdragare!

Hälsar Madeleine

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...