tisdag 14 februari 2012

Tröja och byxor

Jag syr och fotograferar men lite segt att få över bilderna från kameran till datorn och blogga om det jag gjort. Här är i alla fall en tröja och ett par byxor jag sydde vid förra VAB-tillfället för två veckor sedan. Nu är det dags för VAB igen och passar på att lägga in lite bilder här.


En enkel t-shirt i ett tyg jag fick i ett byte för länge sedan. Gråa muddar tyckte jag passade till det rosa tyget.


Till tröjan sydde jag ett par mjukisbyxor i grå stretchfrotté som jag köpte på Stoff och stil för väldigt länge sedan. Har många hyllvärmare här :)


Tröjmönstret gjorde jag lite utställt nertill.


Jag tyckte jag mätte på C, men ändå är tröjan på gränsen för kort i ärmarna, får se om jag syr dit lite längre muddar, men det är ju stå tråkigt att behöva göra om.

Ha en bra alla hjärtans dag! 

11 kommentarer:

Mia sa...

Gillar det rödmönstrade tyget jättemycket snyggt med grått till.

Nina/littleperky sa...

Väldigt snyggt set!

Camilla/NÅNI by Smillas design sa...

Vilka snygga kläder du syr till din dotter! Den här dressen blev ju jättefin, riktigt fina färger också....

Helena sa...

Superfint set som ser riktigt skönt ut! Din dotter är så duktig på att posera:)

Pernilla sa...

Jätte fint set, tur att du få vabba i mellan åt så vi få se dina fina alster ;)

Ha en fortsatt bra alla hjärtans dag!

Helena sa...

Tack för era kommentarer! :)
Pernilla - ja det är nästan bara då jag hinner sy och blogga. C har varit väldigt frisk det sista året, förutom nu när hon är sjuk för andra gången inom loppet av två veckor.

JuMel sa...

Vilket fint set! Kanske är det för att vi har turen att slippa Vabba som jag inte får något sytt numera:) Får se till att få tummen ur ändå, inte kul med sjuka barn. Krya på dottern!

dorabella sa...

Jättefint set!

OYB sa...

Jättesnyggt set! Härligt med stretchfrotté!

hönapöna sa...

vad många fina set du får till... detta var verkligen supersnyggt! Gillar det röda tyget massor!

Karolin sa...

Jätte fint set!! Vad du är duktig!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...